YES!

Förra programmet gick super och vi blev väldigt nöjda med alla samtal och alla som lyssnade. Vi sänder samma tid nästa tisdag men med nya gäster! nämnligen klasskamrater till oss, kul va?! Men den här gången tänkte jag (robin) något nytt i programmet, nämnligen snacka massa massa skit hela tiden ! Okej bra skit som typ kändisar, IDOL måste jag fatta snart, ni har fortfarande inte gett mig en förklaring till varför det skitprogrammet finns överhuvudtaget!

För er som inte vet men checkar in våran snygga blogg som vi inte uppdaterar så himmla ofta sänder vi nästa vecka tisdan från 16.30 - 17.30

Hare bra nu och så ses eller ska jag säga hörs vi på radion alla sammans!

//Robin, Steff & DJ Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0