inför sändning

hahaha nu kommer nya "inför sändning" inlägg inför nästa veckas program, då ska vi ha Joannis och kanske (har ingen aning just nu för tillfället) några klasskompisar till.
Denna vecka ska vi snacka lite speciellt med Joannis som tränar med assyriska...bre! Sen ska vi som vanligt snacka skit, visst fungerar det ? !
Jag syftar på förra tisdagen med Ximena, då snackade vi massa skit och det gick ju skitbra, många samtal den dagen tack för det!
Så ni vet skäms jag över min hårddisk som jag får ta med hela tiden till programmen där jag har halva mitt liv.  Nä men vi är ON AIR nästa tisdag med klasskompisar, fotbollsspelare och snackare (vissa har vart med i tidigare program för ca ett halvår sedan) klockan 16.30 - 17.30 lyssna och ring in som ni brukar, tack!

//En trött Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0