Från sändningen i tisdags

hej igen!

Ja veeeeet, sorry för att jag inte uppdaterat bloggen de senaste tusen åren men plugget går faktist före allt.
Igår så hade vi Frida Liljeros i studion och hon sjöng och spelade och berättade om hennes fantastiska band som jag verkligen tycker är skitbra och gör skitbra musik!!!
Nästa vecka ska vi sända ett speciellt program med inrikting speciellt på BROBEL som går av stapeln på onsdag nästa vecka (den 10 dec).

Vi får inte glömma att hälsa våran nya "anställda" kamrat Jocke välkommen till Hola carambola som radiopratare, precis som mig och stefania, Välkommen Joachim!

Sista innan jag pluggar spanska nu, lyssna på oss nästa vecka på tisdag klockan 16.30 - 18.00

Nu är det español som gäller här,

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0